Äntligen spyfritt!!

Familjen
ÄNTLIGEN så är barnen spyfria....Gutt.
Vi har en späckad helg att se fram emot...Imorgon ska Tilde på Kalas hos en Dagis kompis. Jag ska spela match i Mariannelund. Vi åker kl12 och är nog hemma igen tidigast vid 21.
Samtidigt är det kalas i Värnamo för Lindas kusin som fyller 19år.
Och på Söndag är det Wiggos tur att gå på kalas och direkt efter det är det Innebandyträning för 6åringarna. Det kommer bli fullt ös hela helgen!

Innebandy
Vi möter Mariannelund i Mariannelund och dom är ett mycket starkt hemma lag. Av deras 7segrar har dom tagit 5 på hemma plan, Dom har bland annat slagit Lagan & Forserum. Det enda laget som vunnit där är Moheda, Så vi har ingen lätt uppgift framför oss.
Tycker att det är tråkigt med alla spelar bort fall denna säsongen......Erik Sand, Dalen, Tulan, Hålle, Bäckman, Bergqvist, Igor, Kasper & Hampus det var alla jag kom på så här på rak arm.....kanske är fler?
Det finns naturligvis olika orsaker till dessa avhopp och jag tänker inte kommentera något av dem, Men jag tycker att det är tråkigt när någon slutar eller tvingas till det av tex. skada.  
Hur går det imorgon då?? Jag hoppas och tror på tre nya poäng imorgon!!

Fiske & Övrigt
Stugan är nu bokad och det är dax att börja damma av dom gamla flugbindning sakerna. Man måste ju fylla på askarna lite, Får vi se om man glömt hur man gör . Det får bli back to basic...REDTAG osv.
Sedan ska jag och min gamla vapendragare Rickyboy gå en kvällskurs på vuxenskolan i Värnamo....CAD Teknik A. Ska bli kul att lära sig något nytt, Vårterminen blir det 2D Autocad 2009 och till hösten är det en fortsättningskurs med 3D (vet inte vilket program). Alltid nyttigt att lära sig lite ritningslära osv.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0