Uppdatering!!!

Äntligen en uppdatering!!

Efter stor påtryckning så är det nog bäst att man uppdaterar sin lilla blogg. Visste inte att det var ett sånt riv efter att läsa om lite vardags händelser i mitt liv. ;-)

VIK hade årsmöte igår 090415 och intresset från Herr-lags spelarna var massivt.....Jag var den enda Herrlag spelare som var där. (?) Av de ca 45 spelare som spelat i A & Junior laget under säsongen var det bara jag som hade möjlighet att delta på årsmötet. Mycket märkligt... Hoppas att intresset för träningen idag var bättre!

Det snackas det mycket på olika forum på nätet om SIK och deras värvande av spelare och jag kan inte låta bli att ha lite åsikter.  Det är ju inget dåligt lag som dom lyckats värva ihop (och dom är väl inte färdiga ännu)......Men lyckas Söderberg och Runnö att få alla "stjärnorna" åt samma håll. OM dom lyckas med det så kommer det att gå riktigt bra för dom. MEN bara för att man har en massa bra spelare på pappret betyder inte att man kommer automatiskt vinna serien och avancerar i serie systemet. Jag önskar dom lycka till och hoppas att det går bra för dem.


Det var en sk. "För"Tenta idag på CAD-kursen och personligen gick det väl OK......jag vet att jag gjort nått slarv fel men men. Kursledaren skulle till nästa Onsdag rätta allas ritningar, då får vi svar på hur vi ligger till.

 Tillsist,

Jag ska försöka uppdatera bloggen lite mer frekvent, men man ska ju ha något att skriva om och framför allt ska man finna ro att sätta sig ner och skriva.


Kommentarer
Postat av: Leia

Alltid roligt med andras liv vet du? =)

2009-04-15 @ 23:39:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej !

Kikade förbi, allt väl ?

Kram

2009-04-15 @ 23:40:29
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Släggan

Jag & mina tränarkollegor hade avslutning med våra "kids" i tisdags, därav missade jag årsmötet. Bowling & pizza på Chaplin med 16 galna ungar!! Ganska kul...men jisses...vilket liv!! Undrar om man var likadan i den åldern?? Vi var en del folk på träningen igår & det var inte många från årets A-lag, men vi skrapade ändå ihop 14 utespelare & Jeppe K & Schultzen i kassen...gytt!

Det där med att uppdatare bloggen...hehe...känner igen det där & jag är minst lika dålig, om inte sämre...haha

2009-04-16 @ 16:29:59
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Blomman

Tjena Strikern. Visst snackas det mycket om SIK, men jag tycker dom gör rätt som satsar. Sen hur långt det räcker ja det får vi se. Men onekligen kommer dom att få ett mycket bra lag. Själv fortsätter jag min karriär i div 2 laget CL-98 en spännande utmaning. Jag har ju aldrig tränat något lag på den nivån så pressen kommer ju vara att enorm. Men det ser jag som tändvätska, sen får vi se hur det går.

2009-04-17 @ 12:46:04
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Tack för en heltrevlig kväll. Kan du maila över bildena när du har tid.

2009-04-19 @ 01:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0