Det var ett tag sen....

Det var ett tag sedan jag skrev något här i min blogg. Men jag har varit lite omotiverad att skriva och då blir det helt enkelt inte av att man skriver något. Vad har hänt då....inte speciellt mycket men lite.


Min kvällkurs har börjat och nu är det 15st onsdagskvällar som man skall lära sig CAD. Det skall bli både en tenta och sedan skall vi betygsättas....spännande. Deltagarna var väl som jag förväntat mig....allt i från personer som har "ritat " lite i CAD till vissa som inte ens kan starta en dator. Jag har en känsla att vissa kommer få det lite svårt att hänga med.....


Bandyn...ja vad ska man säga. Återigen så "slappnar" vi av i matchen och låter motståndaren göra i stort sett vad dom vill. I de flesta fall är det 2:a perioden som vi inte riktigt är med och i lördags var det inget undantag....Vi släpper 4-3 till 9-4. Så i tredje börjar vi upp hämtningen och vi kör över dem i sista perioden och hämtar upp till 10-9 och har till och med en boll inne, MEN domaren stog fel placerad och såg inte att bollen var inne. Förbannad blir man men om domaren inte sett det så kan han ju inte döma för det. Nu har vi bara en match kvar denna säsongen mot Öjaby hemma på söndag. Hoppas att vi kan avsluta säsongen på ett snyggt sätt....


Sedan är det lite roligt att "bilköparna" inte hört av sig på en hel vecka......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0